William stuntar ned från sängen den busen..

Igår hade tydligen William gråtit/skrikit/varit arg och ledsen i hela 2-3 från nio någon gång till tolv på natten då han äntligen somnade.
Han stuntade ur min säng fast jag hade ställt spjälsängen framför men han hittade en liten lucka att trilla ned ifrån ändå, jag trodde han sov för jag hade precis varit inne och tittat till honom & precis när jag satt mig i köket hörde jag dunsen och där låg han på golvet. Jag blev en aning chockad och det verkade han också ha blivit och ledsen än att han hade ont någonstans för han slutade skrika efter bara någon minut och resten av dagen var han glad.
Så när Robin hade slutat jobba lämnade jag över plutten till älskling vid danderyd och då hade allt varit lugn.
Men just när Robin skulle natta honom så hade han varit jätte jobbig och inget verkade hjälpa så sen bytte han med hans mamma och då somnade han till sist runt tolv någon gång.
Så det är för att jr är ute hos Robin som jag kan ägna i stort sett hela helgen till att plugga om jag vill.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0