William har fått två par nya skor idag, undra vilka han kommer gilla mest.

Av någon anledning har inte blogg.se fungerat för mig på två dagar så när jag hade tänkt uppdatera ville inte bloggen som mig. Därav ingen uppdatering!
Men nu verkar det fungera som det ska och då kan jag säga att William har varit med i skolan idag och att det gick bra ända tills sista stunden av svenskan på eftermiddagen då han hade tröttnat men annars tycker iaf jag att det var lugnt större delen av dagen.
Efter skolan mötte vi Emma L vid T-centralen och då kollade vi i lite butiker och jag köpte William två par skor fast jag ska förmodligen lämna tillbaka det ena paret eftersom tanken var att jag skulle köpa ett par men hade svårt att välja vilket par som var bäst så jag köpte båda och då kan han gå lite med dem här hemma eftersom det är tio dagars öppet köp.
Blir nog en bild på skorna senare ikväll.
Min plutt hade tydligen så stora fötter att storlek 20-21 var lagom för honom. Jag som trodde att han hade 19-20 i skor men då hade jag underskattat min lilla prins lite.
Nu blir det mode visning här hemma då William ska visa sina nya skor för övriga familjen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0