William gnisslar tänder, vad gör man åt det?!

Märkte idag att min lille busa har lärt sig hur man gnisslar tänder. Det är inge farligt i sig men det är ju lite lagom obehagligt. Jag gnisslade tänder när jag var ganska gammal tio något tror jag och jag lyckades ju slipa ned mina huggtänder en aning och jag vill inte att han också ska göra det.
Så finns det något man kan göra så att han slutar gnissla tänder?

Annars så har vi nyss ätit lunch och fått besök av P som hade en körning här i fruängen så då passade hon på att titta förbi under hennes lunch. Nu ska vi snart ut för det är dags för unge herrn att sova, vi vaknade runt åtta-halv nio idag så vi har sovit lagom länge fast vi gick inte och la oss förens tio igår eftersom vi såg på Ugly Betty och Desperate Housewives.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0