Tio månaders kontrollen idag

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och göra lite gröt till mitt matvrak och sen är det dags att klä på oss och sen bär det av ner till BVC.
Ska bli kul att få veta hur lång han har blivit och om han har gått upp något i vikt.
På sex månaders kontrollen kallade läkaren honom för ett "A-barn" så om det är samma läkare kan vi alltid hoppas att hon fortfarande tycker det om honom.
Och eftersom vi ska på läkarkontroll kvart över åtta blir det ingen skola idag heller i alla fall inte på förmiddagen, för ja har bup sen vid elva till tolv så om jag ska till skolan får det bli efter men vi får se hur jag gör.
Robin kommer till tio ungefär så han ska leka med William hela dagen!
Ska bli skönt att ses eftersom vi saknar varandra.
Sen kommer pappa hem någon gång under dagen från landet eftersom syrran har uppkörning nu idag fast i Sala och jag tycker allt att hon borde klara det den här gången för hon kan köra bil!
Hur som helst så ska vi till HockeyMonkey när han är hemma och prova/köpa ett nytt kombinat till mig och då hinner vi precis hem till träningen jag har ikväll och det blir jätte bra för då hinner jag använda det en gång innan vi ska till Åland.
Oj tiden rinner igen, adios admigos!

Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

Hur stor är han nu?:)

2009-10-14 @ 15:59:12
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0