Är man trött så är man då får tiden vara vad den vill..

Igår gick jag och la mig halv nio med William och vi somnade som två stockar!
Jag var bara så himla trött, låg i sängen precis innan jag somnade och tänkte "åh jag behöver verkligen plugga men jag är så himla trött, hur ska jag göra?" och fem minuter senare så hade jag somnade.
Vaknade inte av väckarklockan imorse utan av mamma som stod o pratade med mig, klockan ringde aldrig så jag kan behöva ladda batterierna så att jag inte försover mig imorgon!
Mamma vad hemma idag så jag kunde gå ytterligare en dag i skolan utan att behöva ha med jr, men imorgon tror jag nog att han kommer få följa med om jag inte har lite tur igen.
Fick MVG i rekonditionering i alla fall så igår var en bra dag förutom att jag började bli sjuk då så idag har jag jätte ont i halsen trots 3st mucoangin. Känns som att jag har halsfluss eller har svalt en halv köttbulla som fastnat på höger sida av halsen, hoppas att det går över snart.
Nej nu måste jag plugga, hörs!

Postat av: Piff

Naw stackars Puff:( hoppas du mår bättre snart<3<3<3

2009-10-13 @ 20:04:19
URL: http://ammels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0