Halv trist dag i skolan som vanligt...

Usch jag känner att jag börjar bli lite smått skoltrött, vill hellre ha ett jobb och tjäna pengar men eftersom jag tar körkortet genom skolan så måste jag ju gå dit.
Sen blir jag så trött på att höra alla tjata om att jag blir särbehandlad för det stämmer inte, lärarna tjatar minst lika mycket på mig som på er andra om jag inte är färdig med uppgifterna i tid bara det att ni kanske inte får höra det eftersom jag inte är i skolan varje dag.
Visst jag är inte färdig med fas a men ni kan ju inte se om jag sitter hemma och läser i körkorts boken och lånar min systers cd-skivor och gör tester hemma eller hur? så varför ska inte jag få köra simulator och lastbil när ni som går till skolan varje dag knappt är klara med alla fas a, b & c m.m. Ni får ju köra lastbil så när jag faktiskt har någon som kan ta William borde väl jag också få köra när jag är i skolan.
Ne nog klagat om skola, vi vet alla att det inte kan vara roligt varje dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0