Engelska B...

Sitter i skolan och läser boken jag borde ha läst ut tills idag men nu var jag itne ensam om att inte ha läst ut den så det blir väl examination för min del om en vecka (?) annars så har jag läst hälften och boken är så grymt bra!
Minns slutet och det är lite lagom hemsk men George gör det för Lennies skull men ändå.
Jag har äntligen klarat av fas a på lastbil och påbörjat fas b för lastbil så imorgon hade jag tänkt avsluta det och jag hoppas att jag blir godkänd för det vore super skönt!
Fick 60p på fas a personbil och godkänd är tre så jag får läsa lite mer och försöka med det imorgon igen.
När jag kommer hem ska jag nog plugga lite och efter det måste jag göra middag & sen är det träning ikväll, ska bli härligt att få träna idag. Känner mig taggad så jag hoppas att träningen går bra.
Nej nu måste jag fortsätta läsa boken, hej så länge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0