MEN KÖR DÅ! ...aha

Jag och jossan sitter på bussen på väg till hennes mamma och bussen stannar helt plötsligt när de är grönt då han ska svänga till vänster och det står en bil som ska svänga in..
"Men KÖÖÖR DÅ...aha" precis efter jag slängt ur mig kör så kommer ytterligare en bil från vänster ska ska rakt fram emellan bussen och den andra bilen.
Väl framme hos hennes mamma så var underlåset självklart låst fast hon hade bett hennes mamma att inte låsa underlåset eftersom hon inte har den nyckeln
.
Så när vi ska tillbaka mot tunnelbanan så börjar det regna såklart och när vi är framme vid tunnelbanan och ska in genom dörrarna så ska jag fälla ihop paraplyet och så ändrar jag mig och vänder på paraplyet och tänkte veckla ihop det när jag gått igenom dörrarna.
Men då kommer en väldig vind från lufttrycker av tunnelbanorna så paraplyet vecklas ut och in och alla regndroppar på regnskyddet blåser över hela mig och Jozephine. Självklart står det en kille utanför och väntar på sin kompis som börjar skratta när han ser det hela & de som satt på bänken innanför dörrarna kollar på oss som "men vad fan sysslar ni med, hur svårt ska det vara att gå igenom en dörr egentligen?!".
Väl nere när vi skulle på tunnelbanan som vi för den delen precis hann med så kollar de som satt där vi gick på som "vad har dagens ungdom för sig egentligen?".
Helt galet haha.

På tunnelbanan träffade vi på självaste Simon Eloffson som vi inte sett på hundra år, det var lite trevligt.
Sen åkte vi till mig och har hyrt film som vi ska se på nu, bröllopsduellen och kärlek 3000 så ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0