gott med palsternacka

Nu sover junior i vagnen och Victor & Robin ska återta arbetet med verandan efter ett utbrott på varandra och lite vila, nu ska det nog gå ur vägen. Hoppas att inte junior vaknar av sågandet men de tror jag inte för han är inte speciellt ljudkänslig eller han var i alla fall inte det när han var mindre.
Ska passa på att se på gossil girl som jag tankat ner innan man ska börja med middagen.
Idag matade Robin junior med palsternacka och han tyckte det var kul, William är väldigt matglad!
Det verkar som att han tycker palsternacka är gott för han "hugger" efter skeden och skulle gärna äta mer än han får men man ska inte bli mätt på smakportioner så han får bara lite grann.
Senare i veckan ska jag börja med potatismos med palsternacka i innan jag avancerar till brocoli tror jag, vi får se vad det blir.

Annars så blir jag arg på mig själv över att jag glömde fordonshäftet hemma som jag skulle plugga på över helgen, men jag får köra stenhårt pluggande när jag kommer hem imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0