Usch vad trist..

Fy fan vad less jag blir på alla idioter som försöker förstöra för mig och robin genom att ringa och skicka konstiga sms till mig och hitta på alla möjliga saker som han tydligen ska göra,har gjort eller har sagt. Robin blir ändå bara arg på alla idioter eftersom han säger att han älskar mig och vill ha mig och försöka igen, han säger till & med att han skäms jätte mycket över hur han betedde sig med elin och allt det där. Så varför skulle jag tro på alla dessa person som inte ens har bevis ?
Visst tycker jag det är skit tråkigt att nu när vi äntligen besämt oss för att försöka få allt bra så ska någon försöka förstöra för oss, de suger ju verkligen men ja tänker försöka lita på det han säger för de verkar ologiskt att han skulle ha tid att träffa någon annan eftersom han nu varit sjuk i en vecka & innan dess har vi umgåtts med varandra väldigt mycket.
Så när skulle han då haft tid att träffa de som nu påstår sig träffa honom och alla möjliga saker som de slänger ur sig, fattar ju själv att de antagligen är hon Elin och hennes kompisar som bara ska vara dryga.
Önska att robin, jag och jr bara kunde åka iväg någonstans över en helg och vara för oss själva ett tag.

Förutom det där tråkiga så har jag varit på ungdomsmottagningen med Emma i Huddinge då hon skaffade p-piller.
Hade super mysigt med robin inatt då han sov här :)  tyvärr klantade vi oss imorse när väckarklockan ringde och jag stängde av den efter jag sagt till honom att klockan ringt.
Då skulle ju han bara sova i fem minuter till och sen tjugofem minuter senare så vaknade han då jag äntligen somnat för junior vaknade vi fem imorse och var pigg & vaken i någon timme innan han somnade om igen.
Tiden hade givetvis runnit i väg och klockan var fem i sju då vi vaknade så jag gick upp och gjorde frukost till honom medans han klädde på sig, tyvärr så kom ju Robin sent till skolan idag igen vi som planerade morgonen så bra igårkväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0