William kladdar gröt överallt

Nu försöker William att somna själv i sin säng, det låter ganska tyst därinne så jag antar att han lyckades.
Annars så har har geggat grönt i köket. Det hamna på bordet, stolen, golvet, väggen & på sig själv såklart :P haha, kan inte förstå att jag satt och längtade tills han skulle börja sträcka sig efter saker.
Så jag har nyss torkat upp efter honom och sitter vid facebook och nördar.
Om ett tag ska vi ut i detta skit väder, ska köpa ansiktsmask och lite andra nödvändiga saker & sen måste jag eller mamma handla mat  & mamma cyklade till jobbet imorse så det blir antagligen jag som kommer få handla.

Annars så bygger Robin vidare på deras veranda fast det är sånt ruggigt väder men men det måste ju bli färdig så då är det bara att bygga oavsett väder.

Har varite lite mycket hemma de senaste dagarna det är färför jag slarvat med att uppdatera bloggen, hoppas ni förlåter mig!

PS.NU ÄR WILLIAM 6MÅNADER :D <3 !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0