natte natti på er alla läsare!

 Helt utslagen är han min lilla prins

Nu kryper sig natten allt närmare och det är dags för mig att krypa till sängs för att få lite skönhetssömn.
Har haft lite spa nu och ska fortsätta imorgon, det är så harmoniskt att pyssla om sig själv utan skrik från en hungrig liten bebis. Något som alla mammor borde prioritera lite oftare för mår man själv bra och är glad så sprider det av sig på ens omgivning.
Som ordspråket lyder "man blir som man umgås".
Sen har jag fått en tid hos vår frisör halv nio på torsdag kväll (hon har börjat studera så nu är hon inte frisör på heltid längre varav tiden är på kvällen) så jag kommer förhoppsningsvis se super fräsch ut till Robin s student och jag hoppas att det spricker upp en liten stund på fredag för det ska regna då också.

Ska förbi skolan imorgon bitti innan Williams sex månaders kontroll på BVC som Robin för den delen ska vara med på och fråga hur det blir med go-karten om det är dåligt väder vilket det antagligen kommer vara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0