Ett stort grattis till bästa vän Jozephine!

Hoppas att alla som känner mig och vet vem Jozephine är lämnar ett grattis till henne på facebook eller ett sött avtryck i hennes telefon.
Idag blir en av mina närmsta vänner 17år och jag tänkte ägna ett kort inlägg till henne.
Vi har kännt varandra i 4-5 år va? och jag lovar dig att jag aldrig tänker lämna din sida, kompisar som dig hittar man inte vart som helst så därför är jag rädd om våran vänskap & hoppas att du är detsamma gumman!
"VILKEN JÄVLA SMÄLL SICKAN! HAHA"
Du är en av få personer som vet det mesta om mig och jag tror att jag är en av få som vet en hel del om dig så vi låter det vara så, du vet själv att du blir glad när du ser och hör mig, att jag har gett dig en jävla många skratt genom min klantighet!
Jag hoppas att du får en bra dag på jobbet & en trevlig eftermiddag med släkten så ses vi till kvällen.
Grattis igen älskade vän.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0