kollar efter lämplig bil för rimligt pris

Nu är vi hemma och junior har äntligen somnat, ska äta mellanmål nu medans mamma sover och sen ska vi börja med städningen av mitt rum. ska bli kul och se hur fint de kommer vara efteråt :)
Annars så kollar jag bilar på blocket, har hittat en helt näst intill perfekt Volvo 855 T5-R för 29 900kr.
Skickat ett mejl och frågat lite om bilen samt om de är möjligt att få ner den i pris, sen är problemet att bilen befinner sig i Höör... så vi får väl se hur det blir.
Men jag fortsäter att kolla efter andra bilar, jag är ju öppen för förslag :D har inte tänkt att köpa bil precis nu iaf för de har ja inte råd med men man kan ju kolla så att man vet ungefär vad man vill ha när det är dags.
Skulle varit kul om man hade haft råd och kunant köpa bilen nu och ställa av den tills jag har mitt kort men om jag har tur kanske den finns kvar då jag har lite med pengar, fast de är väl inte så troligt men man kan alltid hoppas.
Nej nu ska jag inte sitta här för länge, ska ta vara på tidens om han sover.

ps. om jag har tur så kanske jag hinner testa min nya pump innan junior vaknar igen ! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0