Tidsfördriv..

1. Finns de någon av de motsatta könet du gillar mer än vän? baby :)
2. Har du blandat mediciner med alkohol? Inte vad jag kommer ihåg..
3. Vilken färg har din mobil? Svart & rosa.
4. Gillar du att läsa? Ja om jag har något bra att läsa.
5. Har du något husdjur? Nej
6. Äger du ett par vita string? Ja..
7. Har du någon hemlig dröm? Massor, haha
8. Isåfall, vad? Det kan jag inte avslöja 
9. Favorit godis? Choklad
10. Hårfärg? Svart
11. Vilken årstid tycker du bäst om? Vinter när det är riktig vinter & sommar
12. Framför eller bakom kameran? Beror på 
13. Tycker du om kanelbullar? Föredrar vanilj
14. Har du någon pojkvän/flickvän just nu? Ja 
15. När fyller du år? Maj 
16. Vilken färg är det på dina väggar? Två sorters grön
17. Spelar du något dataspel? Nej
18. Isåfall, vilket/vilka? Spel som finns på datan
19. vilken musikstil? Rock, country, lugn musik
20. Favoritfärg? Rosa tror jag
21. går du på någon sport? Ishockey
22. Vilken färg har du på dina sockor just nu? Har inga på mig
23. Vad sa du senast? Ja jag kan släcka lampan
24. Favoritmat? Lasange & kött rätter
25. Vilken bok håller du på med att läsa just nu? Of Mice And Men med John Steinbeck (eng upg)
26. Hur mycket shoppar du för varje månad? Olika.
27. Har du en egen digitalkamera? Ja 
28. Vad ser du utanför ditt fönster? En björk  
29. Vad har du på dina väggar? Inget men ska hänga upp lite tavlor
30. Har du många bilder på din data? Beror på vem man jämför med
31. Vem ringde dig senast? Robin <33
32. Vad står det i ditt 48:onde sms? Flottsbro ehm...:P
33. Och vem är det ifrån? Piff
34. Har du körkort? Nej, det är på G.
35. Vad åt du senast? Kladdkaka.
36. Gillar du skolan? Nej inte direkt.
37. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Until It Sleeps - Metallica
38. Har du något smycke du absolut inte vill tappa bort? Halsbandet jag fått av Robin
39.Om jag säger va, så säger du...? Så svårt kan det inte vara att förstå?
40. Vilken var den senaste hemsidan du var inne på? Facebook
41. Längtar du till något? Yees!
42. Om ja, till vadå? Nyår, giftemål & flytta ihop...listan är lång!
43. Vem pratade du senast med på msn? Victoria
44. Om du sträcker ut din högra hand, vad nuddar du då? En kudde
45. Gillar du att bada? När jag har tid så.
46. Brukar du bli nöjd med bilder på dig själv? Haha jag bjuder på de som blir dåliga.
47. Har du någon dricka nära dig just nu? Nej
58. Vad ska du göra idag? Nu ska jag sova & imorgon ska jag fixa inför kvällen.
59.Hur svarar du i hemtelefonen? Beror på vem som ringer
60.Hur svarar du i mobiltelefonen? Jaa hej vad vill du då? eller Åh heeej!
61.Ringer du mycket? Njae halv mycket.
62.Från mobil? Jupp
63.Vem ringde du senast? Robin <33
64. timmar sömn inatt? Beror på när William tänker vakna
65.Sover du ensam? Nej aldrig ;D !
66.Vad ser du fram emot? Ett nytt bättre år!
67.Vad vill du ha just nu? Egen bil ^^
67Vem hånar du? Ingen?
68.Vem saknar du mest? Morfar tror jag.
69.gillar du någon? älskar.
70.Vem stör du dig på? Ointelligenta fjortisar eller dagens ungdom rent allmänt.
71.Vem vill du sova bredvid inatt? JR
72.Vilken buss åker du oftast? 173, 707.
73.Vilken årstid är det nu? Vinter
74.Har du varit kär? Ja
75.Är du kär nu? Ja
76.Är du en bra partner? Den perfekta
77.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja!
78.hur mycket är klockan nu? 02:15
79.Är du polare med grannarna? Nej inte direkt
80.Har du varit utomlands? To the states and back.
81.Var är dina syskon just nu? I sitt sovrum
82.Vilken tid gick du upp imorse? 06:30...
83.Vad gjorde du kl 2 inatt? Satt vid datorn.
84.Vad är det första du gör på morgonen? Kollar klockan & skickar morgon mess till Robin
85.Vad ska du göra efter det här? SOVA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0