Med mina nya skor är jag inte längre "dvärg"


Sådär ser skorna ut som jag nyss varit och köpt,
stod mellan dem och ett par Hilfiger också högklackade men inte sådan klack.
De där var mycket skönare att gå i och jag blir mycket längre med dem, kommer säkert upp i 167cm! :)

Annars så handlade jag och mamma på Willys nyss, det blev lite bröd & flingor, müsli och mjölk. Sånt man behöver helt enkelt och så hade de smakprov på olika desertostar och vi köpte hem en Castello (den gråa förpackningen) för den gillade jag mest av alla ostar. Nu är det dags att fixa middag som blivit en aning uppskjuten men de beror på att vi kom hem för ett tag sen och för att jag åt mellanmål direkt när vi kommit hem.
Skulle egentligen åkt till Robin nu ikväll men det blir inte så, min syster är och övningskör nu och hon skulle skjutsat ut oss till Robin men det är ju kaos i traffiken så det var helt uteslutet för jag orkar inte sitta i köer och dessutom kan jag lika gärna åka ut imorgon bitti.

Jag och junior efter skoköpet, handlandet och promenaden :)

Postat av: Laura

anamaria!;D jag viste att du skulle bli en sån där check mamma med höga klackar:) när kommer gucci väskan och rosa mjukis overallen?:P

HARE BRA !!!

2009-04-24 @ 22:36:22
URL: http://typlaura.blogg.se/
Postat av: anamaria

Haha alltid lika rolig du Laura ;D

De är på G vettu, ska bara hitta en fin gucci så ser du mig snart som någon trend morsa i en skvaller blaska ;D

du med !

2009-04-26 @ 16:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0