Nationellt prov

Så var uppsatsskrivningen i engelska gjort, åh så skönt var lite nervös innan jag gick hemifrån imorse.
Men enligt mig själv så tycker jag att det gick rätt bra ändå.
Min syster var barnvakt eftersom jag hade glömt att säga till mamma att vi hade nationellt prov idag och då kunde hon inte vara hemma från jobbet så det var tur att syrran inte arbetar just nu för hon var gärna hemma med honom.
Innan provet hade vår skola varit så generösa att de hade köpt små MER och bulle till oss. Efter provet gick jag till mammas jobb och berättade om provet innan jag åkte hem.
Stod och snackade lite med vår ena fordonslärare Mr.X och han vill köpa en elmotor på 1000N som han ska ha i sin dragracing bil men de är ju inte billigt med sånt så han får se om han har råd med den, skulle försöka att söka bidrag från något ställe (minns inte vart just nu).
Antingen hjälper de till med ett bidrag eller säger tvär nej, vi sa att de skulle ju kunna tänka att dragracing branchen i alla fall tänker på miljön :P

Bilen på bilden är inte Richards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0