Jävla bredbandsbolaget

Så här är fallet eller måste vara fallet, mitt internet på min dator fungerar inte varken msn eller internet.
Antar att det är något med bredbandbolaget som strular för det har inte funkat varken igår eller idag så det är därför jag inte uppdaterat. Sitter hemma hos Robin och skriver nu ifall någon undrar.

Idag blir första natten på fem månader som jag får sova en hel natt, junior är med mamma hela kvällen tills imorgon någon gång då jag och Robin ska ha en kväll för oss själva utan bebis. Ska bli kul och skönt att få vara ungdom en kväll.
Får se om vi drar förbi någon brasa här ute i Berga eller vart brasorna nu är.
Har fikat med våran kusin (?) eller något med syrran i stan innan vi åkte ut hit, syrran ska sova hos henne och jag hos Robin. De skulle höra av sig ifall de ska till någon brasa så kanske vi ses senare ikväll.
Ha en trevlig Valborg kära läsare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0