Hemskt att jag blivit så glömsk på senare dar

Hade helt och håller glömt bort att jag skulle träffa Thessan idag, jag kom på det precis innan jag hade tänkte sova frukost med junior då jag kollade på klockan och tänkte "om en halv timme är klockan elva då borde jag egentligen laga lunch men jag skjuter på det och myser med william istället". Men vänta klockan elva skulle jag ju göra något så jag slog en pling till Thessan utan svar, slänge över ett sms och frågade om tiden.
Åh vilken tur hon slutade inte förens tolv då kan jag andas ut!
Så halv ett ska jag träffa henne tillsammans med hennes grannes bebis Frank som hon ska vara barnvakt åt och så ska vi gå förbi våran gamla skola.
Efter det blir det en promenad innan jag ska träffa Jozephine vid svampen och förhoppningsvis min syster också, men hon ska deklarera tillsammans med pappa idag fast vilken tid det vet jag inte.

Igår kväll satt jag och spelade Wipeout på kanal 5s hemsida, super kul men super svårt! :D
Gick inge vidare för mig, fick höra att "det här var bland det sämsta hon har sett" speler igenom så nu ska jag ge det en omgång medans william ligger och sover.
Måste tillägga att spelet är verkligen ruskigt bra gjort, det är precis som om man skulle stå där inför hinderbanan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0