helgen lite kort

I helgen har vi haft riktigt tråkigt. Robin och jag har nästan blivit osams, jag ville göra något kul men han nöjde sig med att bara vara hemma fast ändå så klagade han på att han var rastlös.
Fast helgen var helt okej även om vi inte hade det super kul, men kan ju inte alltid ha roligt någon gång måste vi ha en tråkig helg så att vi kan ha kul nästa gång vi ses.
Annars så har jag börjat träna benen nu, sitter 90g*1min 3gånger och ska göra det i en vecka sen byter jag övning, hoppas på något som helst resultat. Jag och junior har gått några promenader med barnvagnen då vi inte hade något bättre för oss, robin höll ju på att köpa ett Xbox igår men tack och lov så gjorde han inte det, kanske var det min övertalningsförmåga som fick honom att inse att det skulle vara ett onödigt köp.
Idag har vi varit ute och gått omkring i Åkersberga i väntan på att älskling ska sluta skolan och komma hem, fick robin att köpa hem en pizza till mig (onyttigt jag vet, men ja hade ett sug på pizza idag).
Skulle varit på bebisträff vid halv ett men jag pluggade lite hos robin idag, det kändes viktigare.

Nu tänkte vi se på Fast And Furious 4 men junior är lite ledsen nu, så vi skjuter nog på det någon timme.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0