jaha ja .

Igår va jag på extra ultraljud med Thessan eftersom Robin slutade 20min innan vi skulle vara där ,
den lilla hade gått upp i vikt och det var ju bra, men han väger fortfarande lite under det  "normala" .
vilket givetvis gjorde mig irriterad och så..
Pratade över telefonen och ja sa att ja ville ta en paus om han inte bättrade sig o började prioritera lite bättre .
Efter han gymmet skrev han att han ville ses ändå, så jag åkte till danderyd vid sex  och så pratade vi ut .
Han ville verkligen inte ta någon paus o så sa han varför han bettet sig lite som en idiot och de lät ju alltesammans rätt rimligt så jag förlät honom och gav honom en chans att han vill vara både pappa & pojkvän .
Så vi fortsätter som vanligt :)

Nu ska jag ha fordon, hörs senare .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0