förlåt (:

Tänkte bara säga varför jag inte uppdaterade bloggen igår , åkte från skolan i regnet &  tog bussen hemmåt men gick av vid babyland och kollade lite på bilbarnstolar och frågade lite om priset på de olika modellerna .
Klev på bussen igen och åkte hem , gick in på lidl och köpte bilar ^^ tänkte snaska i mig de till kvällen men efter 6bilar  tyckte jag det var äckligt så mamma fick resten .
När jag kom hem gjorde jag en milkshake och en smörgås till mellanmål .
Somnade såklart framför tv precis när mamma börjat med maten , blev väckt då hon sa att maten var klar så jag gick upp och åt ändå fast jag kände för att bara sova vidare.
Blev inte mätt så jag fick äta igen efter typ 1timme då jag piggnat till och sen var det ugly betty & desperete housewifes på tvn , efter det så gick jag väl och lade mig och nu är det en ny dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0