bortrest

Idag gick jag upp vid nio och åt frukost tillsammans med mamma och efter det la jag mig i sängen igen och läste . Skulle följt med mamma till ikea men hon sov ett tag efter frukosten och ja ville inte väcka henne & när hon äntligen var vaken igen hade det börjat regna så ja stannade hemma och lästa klart boken .
Igår hade älskling de lite jobbigt hemma och så men de blev bättre till kvällen och idag lyckades han få loss alla muttrar till däcken och imorgon åker jag till landet , får skjuts ända till vårt hus där robin lämnar mig för att fortsätta till Falun för att besöka hans pappa över helgen (skulle följt med men nu i helgen tänder man ljus på gravar & vi har som tradition att tända ljus på mormors grav) så vi får besöka hans pappa någon annan helg .
Väldigt snällt av min kära att lämna mig och dessutom hämta mig & mamma på söndag när han ska hem (: <3
Efter helgen ska Stefan någon dag i början av veckan måla om våra rum , fy vad skönt att få det gjort så ja kan inreda mitt nya rum och ta upp spjälsängen och göra om garderoben så allt är fixat ifall de skulle bli en för tidig förlossning.
Sen så ska mamma ringa försäkringskassan någon dag i nästa vecka och ställa lite frågor som jag och robin har, de där med alla ledighets dagar hit och dit, spara dagar tills barnet blir äldre m.m är väldigt krångligt så för att inte bli förvånade om ett år är de bättre att ringa och fråga om det vi undrar .

I och med att jag inte är hemma under helgen så blir nästa uppdatering av bloggen när jag kommer hem på söndag eller under måndagen .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0