Iphone, vad är skönheten med den ?

Nu har jag bytt tillbaka till min gamla telefon som varit på service & funkar prima men som jag bara ska ha tillfälligt tills jag kommer på vilken ny telefon jag vill köpa/önska mig. Har ju ändå haft den här telefonen i ett år & då har den varit på service några gånger + att jag fått ersättningstelefon från servicen , så nu får de vara nog :)
För den delen så har min syster köpt en Iphone idag, vad är det egentligen som är så himla speciellt med de telefonerna ? de kostar bara onödigt mycket pengar och får fingeravtryck så fort man rör vid den :S
Jag menar har man en bra fungerande mp3,digitalkamera & skjysst data hemma- vad ska man då med ännu en musikspelare,kamera,internet och massa trams tillsammans med ringfunktioner till ? varför köper man inte bara en vanlig telefon fast med snyggt utseende då ?
Så ofta surfar man ändå inte på internet via mobilen eller ? :S
Hur som nu ska jag se på andra avenyn på data innan det är dags för middag innan ugly betty & grey's anatomy börjar, får se om jag gör en paus för unga mödrar som börjar om en tia .



Ett gratts idag igen till min klasskamrat Erikas vän som fått sin bebis som heter Simon & väger 3.6kg :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0