tvättstugan

Då är denna dag snart över, ja alltså kvällen är ju kvar men jag gör inte så mycket under kvällarna nu för tiden så för min del är dagen iaf slut om några timmar.
Har fått en hel del gjort faktiskt, stod under mässan på förmiddagen & dela ut lite papper om vår skola och svarade på frågor och de var faktiskt förvånansvärt kul . Inte så långtråkigt som det låter .
Träffade faktiskt på lite folk man kände bla. Max,Anna,Mikaela & alla tre frågade om bebisen och så :P haha
När jag kom hem så gick jag raka vägen till tvättstugen och täcknade tid och när den gick ut täcknade jag ännu en tid, hann alltså tvätta 5maskiner och nu är våra bebiskläder äntligen rena & tvättade med rätt medel :)  skönt att ha fått ut något bra av dagen, men nu är jag helt slut . Skulle kunna somna nu men då skulle jag ändå vakna sjuhundra gånger innan jag ska upp och de är meningslöst ..
Imorgon ska jag äntligen träffa Eda som jag inte träffat på typ minst 6månader, så länge vi inte sågs i sommras och jag blivit senil men då var jag hur som helst inte lika rund som nu . Efter det ville jag bowla med min älskling men vi får se hur det blir med de , kanske gör det nästa fredag då vi ändå ska på vår sista kontroll hos barnmorskan ! ;O :D
Ska passa på och fråga om det spelar någon roll vilket sjukhus jag föder på eller om både Danderyd & Huddinge går lika bra , sen måste jag tråkigt nog plugga i helgen men de borde gå rätt bra.

ps. jr & jag tänker på dig älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0