studieplan..

Eftersom jag inte praktiserar så har jag lektioner med B & G klasserna som slagits ihop till en klass under de här två veckorna, eftersom de båda är halvklasser . Halva klassen är på praktik och halva i skolan så de passade perfekt.
Har haft fordon under eftermiddagen med Mr.X *haha*  då fick vi skruva isär bromsarna fram & bak på volvon och de va absolut inte så svårt som de kanske låter, bra att kunna sak faktiskt :')
Sen vid 3 hade jag möte med mammsen, studierektorn, min mentor & skolans studievägledare angående min framtid & fortsatta studier hemma. Kom med en bra lösning och jag hoppas att jag klarar av allt, ska plugga matte,sv,eng & viss fordon hemma och göra nationella under våren och eventuella examinationer i andra ämnen.
Kan ju inte bara vara hemma i ett år utan att göra något för då kommer jag bli helt utbränd av pluggande när jag ska tillbaka till skolan så därför passar jag på att studera under tiden jag är hemma .
Annars så hade mamma ringt försäkringskassan & ställt lite frågor om saker och ting så nu är man lite mer upplyst på ekonomi fronten (;

ps.
ett stort grattis till min gamla klasskamrat från 9c som blivit storasyster igen just idag, en fin dag att födas på ! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0