sjukhus

Nu sitter jag och läser på webben om vad som skiljer danderyd, karolinska huddinge & södertälje-sjukhus åt ex. hur länge man får stanna, vad det kostar då man är där m.m
Undrar vart det blir när de väl är dags, kan ju hända att de man först tänkt (Danderyd) inte har plats eller att vi är hos mig och då får de bli huddinge. Antar att de ska bli spännande men ah usch lite små äckligt när han komemr ut och är alldeles kladdig och sådär :$ hemskt men ja måste be dem torka av honom någotlunda innan han läggs på min mage.
Däremot är de sjukt att robin som är pappa till barnet ska betala 200/350kr/dygn för att sova över på danderyd !
Har iaf lagt iordning de mesta nu men jag har inte packar ner det i någon väska än men de ska jag göra i slutet av veckan, är hur taggad som helst till förlossningen !
Ska bli så underbart att få mysa med vår bebis sen <3

Ne nu börjar gossip girl så nu ska jag kila & dessutom är det dags för kvällsmål :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0