hem ljuva hem

Nu är jag hemma igen , resan hem var väl mycket bättre än resan dit som va näst intill HEMSK :P haha
När robin skulle lämna mig hade han vid enköping någon gång blivit rasande arg på mig o Viktor och tyckte vi va helt odugliga som inte kuna läsa kartan o blablabla , bara de att ja läste inte kartan de gjorde viktor & ja satt heller inte o kollade på skyltarna direkt men fick skällning ändå .
Så när vi skulle svängt vänster efter en väg så att vi kom hem till mig så svängde vi höger ist vilket var rätt för deras skull men fel för mig :P kom ju på de efter ett tag men då va vi så arga på varandra att ja sa att han lika gärna kunde släppa av mig vid åkrahallen så kunde morfar hämta mig och så blev det.
Morfar kom och hämtade mig med hans sambo och bjöd på fika medans vi väntade på mamma som skulle komma med tåget 30min efter han hämtat mig :)
Blev ju så förbannad att ja aldrig sa hejdå och slängde igen dörren så hårt så att ja kunde tänka mig robin bli riktigt arg för det, samt att ja lovade att inte höra av mig under hela helgen - vilken idiot som helst fattar att de inte höll .
Förutom det dåliga hejdå vi fick så var helgen väldigt fridfull och resan hem gick mycket bättre och utan utbrott .
Mellan måndag-onsdag eftermiddag ska Stefan måla om rummen och då måste robin vara här och hjälpa till att montera isär min sängram & när han ändå är här och fixar det skulle vi lika gärna kunna kolla på bilbarnstol.
Sen på onsdag ska vi på kontroll hos barnmorskan .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0