Fiskens hockeyskola 2009

Kom nyss hem från plugget och såg att jag fått post, öppnade såklart kuvertet och såg att där ligger tröjan man får när man är föranmäld/änmäler sig innan jul till Fiskens hockeyskola.
Hade nästan helt och hållet glömt bort att ja flyttade min plats från årets v.32 till v.25 2009, jag måste fått hjärnsläpp i den stunden för hur i hela fridens namn ska ja hinna komma i så pass bra form att jag inte dör under elitveckan.
Så nu står jag för dilemmat att ringa o typ lämna återbud eller något eller försöka träna som en idiot samtidigt som jag ska ta hand om min son (?) , de är ju fint att man tänker innan man bestämmer saker.
Men det såklart, ja tänkte inte så långt fram då de ringde i sommras och ja ändrade alltihopa .
Nu sitter jag iaf här och funderar samtidigt som jag mumsar på en pirog & dricker Cola (sjukt onyttigt, jag vet) och jag tänkte ju försöka sälja min utrustning och om jag gör det kan ja absolut inte åka på något läger, behåller jag den tills ja bestämt mig kanske ingen vill köpa den längre så hm vi får se hur jag gör . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0