a regular tuesday

Vad ska man säga om idag då, jo klockan åtta är det ugly betty och nio desperate housewifes & de måste jag givetvis se.
Kollade via play på svt nyligen på veckans andra avenyn - staaackars david som inte är biologisk pappa till Silvia enligt testet & snälla ulla , inse att slusk-greger försöker förstöra för dig !
Förrutom det så var vi hos barnmorskan men eftersom fel tid stod på almanackan hemma så kom vi ju 30min försent & då det var Öppen mottagning så fick vi boka ny tid , fredag klockan 15:00 .
Annars så har ja lite av en "dålig vecka" eftersom jag är lite små orolig & nervös inför bebisen, inte för själva förlossningen för det kommer bli kul och spännande , utan allt som kommer efter han är född.
Hur ska det gå med vårt förhållande, om det kan överleva alla sena nätter med en otröstlig william & typ alla sånna tankar som spökar och inte vill lämna hjärnan ifred :P,  just nu har vi det relativt bra om man ska jämföra med för ett tag sen men ändå man vet ju aldrig. Och visst är de kanske lite onödigt att tänka så negativt men om jag inte skulle fundera alls på det och något skulle hända sen så skulle ju det komma som värsta chocken .
Jag är ju rädd för att det verkligen inte ska gå så bra som jag hoppas när vår ängel är född, vi älskar ju varandra men de är en helt annan sak. Vi blir ju en familj sen och kommer alltid att ses resten av livet oavsett om de bli som ett par eller som williams föräldrar , åh ja vill bara att allt ska gå bra efter graviditeten också.
För innan ja blev gravid hade vi faktiskt det väldigt bra :$ :) <3
Om han bara kunde lova att han kommer göra allt för att de ska bli så bra som möjligt & för att få oss att hålla så länge som möjligt så skulle jag aldrig behöva bli *orolig*, men och andra sidan så behöver ju inte hans ord vara det som jag tycker & tänker är "så bra som möjligt"..
Njae får nog fundera vidare på det här, är hur som helst tacksam över den fina pojkvän jag har & över vår bebis i magen <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0