Uppe med tuppen

Jag hade tänkt gå upp på toa snabbt och sedan sova vidare men icke det gick inte alls något bra så jag låg bara i sängen och drog mig innan jag gick upp till William som redan var vaken.
Nu ser vi på barnprogram och jag funderar starkt på om vi ska klä på oss & åka och handla medan grisarna sover eller om vi ska gå ner till tvättstugan och slänga i några maskiner tvätt.
Skulle också vilja baka bröd men får se om det hinns med idag.
Jag är förvånad över att Viola inte har vaknat än faktiskt, hon som har börjat vakna tidigt senaste tiden men inte idag och just idag kunde jag inte sova ut.
Måste bero på att jag la mig så tidigt igår kväll.
Ne nu ska jag fixa lite här hemma, uppdaterar senare.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0