Uppe med tuppen igen..

Vet inte om detta är en slump eller om det alltid tänker vara så här nu men klockan är kvart över åtta och dom åt frukost för tjugo minuter sedan.
Dom var vakna innan sju eller däromkring fast då behövde jag tack och lov inte gå upp för dom lekte tillsammans i säkert en halvtimme.
Fast visst är det lite skönt att vakna tidigt för man hinner så mycket mer under dagen då och det är ju bra att vänja mig.
Detta kommer ändå vara vardag i sommar och höst skulle jag tro och beroende på vad jag börjar jobba med när hon går på dagis kanske det blir ännu tidigare morgnar.
Kim får sovmorgon idag för han kom hem sent efter en kväll med grabbarna.
Idag ska vi ned till sjöön som ligger i vår skog med våra grannar och leka, grilla korv & umgås.
Kommer nog bli jätte roligt för barnen eftersom grabbarna älskar varandra och nu går ju Viola så då hänger hon nog med på ett hörn.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0