Svar på kommentar

Jag fick en anonym fråga om vilken öppen förskola jag går till.
Även en undran om den goda fikan.

Jag går på Stadsmissionens öppna förskola för unga föräldrar som ligger inne i stan vid Södra station.
Åldersgränsen är 23år men man får ju komma förbi och hälsa på när man fyllt 24år så det är inte så att man aldrig mer får gå dit sedan.
Den är verkligen inte som en vanlig öppen förskola tycker jag utan där känner jag mig hemma sedan jag började gå där.
Visserligen är det ju vi föräldrar tillsammans med Daniel & Sanna som har skapat den känslan.
Även vi tillsammans som har kommit på trivselregler som blev till en tavla, just att man har koll på varandras barn & blir som en enda stor familj när man är där är otroligt mysigt!

Angående fikat så brukar dom köpa lite bröd, pålägg & dryck som dom bjuder på men när det har varit något speciellt så har det hänt att dom bakat något.
När barn har fyllt år har dom föräldrar som gick där när jag hittade det bakat/köpt något som dom tagit med och bjudit på.
Vilket är otroligt uppskattat av både föräldrar, barn & personal!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0