Jag är FÖR klantig ibland..

Efter att jag hade kommit hem i lördags natt så skulle jag bara gå på toa innan jag skulle lägga mig men då händer något jag alltid skrattat åt när det hänt andra.
Jag tappade min Iphone i toaletten...
Usch och usch igen vad äckligt.
Med tanke på sprickan genom hela skärmen och att det har lossnat en bit i ena hörnet så förstår ni ju själva att den fick total fnatt.
Under söndagen förde jag över allt från telefonen till datorn och tur var det för i måndags morse la telefonen av.
Så då lånade jag ena personalens telefon och ringde mamma för att be henne åka till mig så att jag kunde åka in till stan och lämna in den hos Telenor.
Nu är jag utan telefon och jag vet inte hur länge faktiskt, det beror på om jag ska hålla mig till Iphone eller om någon vill köpa den nya telefonen jag kommer få för jag är lite sugen på någon annan mer tålig telefon nu.
Blir utan telefon i minst en vecka och vill ni mig något finns jag på facebook och annars kan ni nå mig genom min mamma eller genom Kim.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0