Det är mycket nu igen..

Ni märker ju att jag skriver lite men det finns en anledning till det och de är att det är ganska rörigt just nu.
Vi har många bollar i luften och några garnnystan att reda ut här hemma, går inte in på några detaljer just nu men så att vi inte går och tror fel.
Vi har inga som helst diskussioner om att gå ihop eller 'ta en paus' utan detta rör annat.
Sedan är ju Viola inte liten längre vilket gör det svårare att hinna blogga på dagarna och ibland börjar jag ett inlägg men hinner aldrig skriva färdigt..
Föredrar att skriva på datorn men det har inte blivit så mycket tid framför den heller eftersom vi är helt fast i vår serie just nu.
Men imorgon ska jag försöka hinna för då gymmar ändå Kim och sen är det säkert någon match på TVn på kvällen och ingen serie som jag följer.
Nu ska jag sova för imorgon blir en fartfylld dag, god natt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0