Vilken effektiv dag detta har varit!

Jag känner verkligen att jag har fått så mycket saker gjorda trots att båda barnen har varit hemma och röjt idag.
Diskmaskinen har varit igång & blivit tömt, hängt en maskin tvätt, packat en till maskin, varit ute, handlat, provat vagn, hämtat kläder på dagis, bakat bröd, lagat middag, gjort kvällsmål, bäddat Violas säng och nattat barn.
Jag är ensam idag dessutom för Kim är hos en kompis på spelkväll med grabbarna så jag njuter så av tystheten som ligger i hela lägenheten men tänkte gå och kolla om brödet har svalat så att jag kan göra mig en kvällssmörgås innan jag kryper till kojs.
Om jag kommer upp ur soffan någon gång för just nu sitter jag för skönt och då är det lite extra jobbigt att resa mig upp..
Ska nog även vara hurtig och ta bort all torr tvätt från tvättställningen innan det växer fast i den för det har faktiskt fått hänga där ett bra tag nu, de är ju ändå lite bekvämt att kunna hämta underkläder på vägen till badrummet på morgnen så man slipper leta i garderoben haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0