Resten av dagen har sett ur såhär..

Efter besöket gick vi tillbaka till öppna förskolan så att jag kunde ge henne lunch och sedan åkte vi till Kims jobb för att hämta bilen då vi verkligen var tvugna att handla idag, till och med toalettpappret tog slut imorse..
Fick då idéen att passa på att åka förbi Babyland i Kungens Kurva för att kolla hur Brio Go passar i bilen och som ni såg på bilderna är det väldigt stor skillnad på vagnarna.
Hämtade upp mamma på vägen dit för att få sällskap och så hon kunde få känna ännu en gång på vagnen.
 
Efter att ha kollat det så åkte vi iväg till Sickla och handlade, kan tänkas onödigt eftersom vi får Linas på måndag igen men vill fylla på i frysen för att kunna variera själv och kunna ändra matsedel lite plus att jag behöver mat hemma för att kunna laga lunch till oss.
Viola var jätte duktig när vi handlade och satt och pratade & charmade alla runt omkring sig, innan vi kom till kassan hade fem personer kommit fram och sagt att hon var så söt.
Det blev lite små stressigt på vägen till dagis dock men kom ändå inte så sent och mötta flera föräldrar i hallen när jag kom.
Hämtade hem en riktig buse idag och innan vi ens kom in genom dörren blev det krig hemma men som alltid är det jag som vinner och han bad om ursäkt innan han fick komma in & gav mig en kram.
Sen pratade vi och sa att de han gjorde inte var okej och att bara för att man har sagt förlåt så kan man inte göra om samma sak någon annan gång.
 
Efter vi kommit in och tagit av oss alla kläder så började vi packa upp och sen var allt som vanligt med lekar,bus, gnäll, gråt, tjat om mat, tjat om film, tjat om varför paddan inte är hemma, mys och önskemål om helgen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0