Oh my bad people!

Ja ni jag vet knappt vart jag ska börja men får börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen dom senaste dagarna!
Det beror dels på att vi har gjort mycket, att jag varit rätt seg och trött emellanåt  och på att Williams trots just nu tar en hel del på krafterna och gör att tiden till att blogga inte riktigt har funnits.
Dessutom har var Viola sjuk i början på veckan och är än idag förkyld med hosta & snor men ingen feber längre.
När jag har lite tid för att uppdatera blir det desto fler bild inlägg för det går snabbt att ladda upp och man säger ju att en bild säger mer än tusen ord så då har ni ändå fått en liten inblick i vad vi har gjort senaste tiden.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0