Nu blev det sådär långt uppehåll igen..

Men det blir helt enkelt så ibland på helgerna när dagarna är fullspäckade med saker och jag inte hinner blogga via telefonen, sen känner jag också att det blir roligare inlägg när jag bloggar från datorn.
Eller ni kanske gillar att hänga med precis när det händer och läsa kortare inlägg?
 
I lördags förmiddags var vi i alla fall på lekdejt hos Alina, det var verkligen super roligt och mysigt. Väldigt lyxigt att få åka på träff med bara Viola för då kan man prata med de andra mammorna på ett helt annat sätt än när William är med och jag måste passa lite på honom så att inget händer, kunde även vara med dom andra barnen på ett annat sätt då när Wille inte var med.
Vi blev bjudna på lunch och sen morotskaka till fika som hon & hennes dotter hade bakat.
Kim både lämnade och hämtade oss hos henne för att jag skulle slippa leta parkeringsplats i kylan och sen behöva bära bilbarnstolen en lång eller kort bit.
Hade träffat alla som kom tidigare men nu fick jag lära känna en av tjejerna lite bättre nu.
 
När vi hade kommit hem så kom Robin över en liten stund med Violas födelsedagspresent, han hade som sagt väldigt mycket jobb den vecka som hon fyllde år och kunde inte komma över på själva dagen som tänkt.
Idag har vi dessutom invigt nalleoverallen som vi fick av dom.
Senare på kvällen/tidig natt så tittade vi på Paranormal Activity 4 och som alltid drömmer jag konstigt när jag ser något läskigt innan jag ska sova men tycker inte alls att den var lika otäck som dom tidigare filmerna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0