Har en dejt med John Blund nu ;)

Borde ha krupit ned för länge sen men har suttit och slö surfat, kollat lite på TV och bara varit under kvällen.
Var även tvungen att vänta på diskmaskinen för att stänga av den innan jag somnar.
Min stora älskling skickade ett mycket fint god natt sms för länge sen så idag blev det inte lika länge som igår, skönt för dom!
Saknar verkligen honom när han inte sover bredvid mig men gillar samtidigt att kunna snurra runt hur mycket jag villi sängen utan att det stör någon.
Det är rätt mysigt att få sakna varandra inland även fast det är trist att vara själv vissa gånger, blandade känslor helt enkelt.
Får i alla fall pussas & kramas hur mycket som helst imorgon och resten av helgen!
Hur som helst ska jag slumra in nu för imorgon väntar en ny dag som kräver att energin är bättre än den var idag,
Sov gott alla där ute!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0