Damn i'm so tired!

Tror aldrig jag längtat så mycket över att ha en nappfri unge som inte vrider sig sjuhundraelva gånger på en natt som nu.
Fast om hon sov med napp och låg någorlunda stilla så jag slapp ge den eller vända henne för att hon mosar en arm skulle jag också vara väldigt tacksam.
Är bara så himla super super trött på att inte få sova hela nätter utan att slippa vakna minst fem gånger.
Men det kommer ju som småningom fast nu önskar jag att den dagen vore imorgon.
Försöker alltid tänka att hon i alla fall inte är vaken på nätterna, vaknar för morgonen mitt i natten eller skriker/gråter under natten.
Har många vänner som har det betydligt jobbigare än att bara behöva stoppa in en napp och vända lite på sitt barn.
Så jag antar att man i te ska gnälla för mycket ändå..
Nu ska jag försöka somna om igen, natti!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0