BVC besöket

Idag var jag och Viola på BVC och eftersom jag inte hade någon lust att stressa hem för att stressa dit sen så åkte vi från dagis direkt mot Dalens öppna förskola för att vara där en stund innan, de ligger nästan bredvid varandra, och hinna med sångstunden.
Det var som jag tänkte från början att det var vaccination vid 1 år och inte läkarbesök, ursäkta min snurriga hjärna men gafflarna har rymt från besticklådan..helst klart.
Hon var så himla duktig när hon fick sprutorna, gallskrek och vart jätte ledsen vid själva sticken men de gick över fort men vad hon blängde på sköterskan efteråt haha!
Nu är hon 75cm och vägde 8,8kg så hon är inte en tungviktare direkt men det är bara skönt för oss att hon är "lätt" att bära omkring på.
Nästa besök är alltså vid 18 månader men jag kommer nog åka förbi BVC innan dess för att väga och mäta själv, kul att se hur hon växer och dokumentera det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0