En lugn kväll

Mådde väldigt dåligt ett tag under kvällen och trodde jag skulle få en migrän attack men det försvann och nu ska vi sova.
Tittade på uppdrag granskning ikväll och vet faktiskt inte vad jag har att säga om det men kanske gör ett inlägg om det imorgon.
Efteråt tittade vi på ett avsnitt av Sons Of Anarchy som var lika spännande som alltid.
Nu slaviskt prata lite innan jag somnar.
Barnen sov ganska tidigt idag så vi har njutit av tystnaden ikväll.


Postat av: Mamma till Valentino och Mirella. <3

Hej, just nu pågår en tävling i min blogg där du kan vinna en valfri nappflaska från LUNDMYR of Sweden, kommentera för att vara med att delta och länka för ännu större vinst chans. :) www.jenniferpalma.vimedbarn.se
<3

2013-04-24 @ 13:01:19
URL: http://www.jenniferpalma.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0