Panik blandat med gråt i halsen..

Tidigare ikväll fick datorn ett ryck och  skärmen började flimra, den blev svart & sen såg det normalt ut sedan blå med vit text överallt och sen normalt och sedan stängde den av sig.
Jag höll på att börja stor gråta för jag tänkte att nu är den död och allt är förlorat..
Men jag hade tur denna gång och fick igång den igen så imorgon ska det införskaffas en extern hårddisk och spara allt på den, ska åka och lämna datorn till pappa så får han utföra magi.
Han och elektronik, speciellt datorer, hör ihop.
Det kan bero på att han jobbar med datorer hehe.
Ringde Kim i ren förtvivlan och inte sjutton visste han vad det var för fel som inte kunde se det jag såg så han tyckte nog att jag var lite knäpp.
Men men antingen kan pappa fixa det eller så behöver något nytas ut eller så är det bara att vänta tills den tackar för sig, har ändå haft den sedan jag började gymnasiet & har tagit med den till skolan så den har ju inte riktigt legat och dammat på en hylla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0