Älskade viktuppgång!

Vågen visade 52,1kg idag innan mat började att intas mitt under dagen.
Vägde mig hos Kims föräldrar då de har digital våg och har gått efter vikten på den sedan jag väntade Viola.
Ni kan inte förstå hur lycklig jag är över att ha gått upp 3-4kg under en vecka!
Skulle kunna tänka mig att resa iväg igen bara för att gå upp ytterligare 3-4kg haha.
Nu vet jag ju att det mer eller mindre är fett och lite muskler så hurrar inte alltför mycket men detta är nog en början.
En början på att få bli nöjd med min kropp, från och med nu ska jag börja träna och att bara jobba är träning det med.
I alla fall med det jag har jobbat med än så länge, mycket tungt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0