Hurtiga morsan!

Har två Ikea kassar tvättade med sängkläder och så mattan och i tvättmaskinen hemma har jag tvättat stolsöverdragen.
Impregnerat alla skor som behövde det och nu ska vi äta lunch sen får mamma som nyss kom söva Viola i vagnen så att jag kan dammsuga & skura golven.
Disken tar jag direkt efter lunchen och när jag är färdig så ska vi börja gå mot centrum eller kärrtorp och handla något att grilla på under öppet hus.
Hoppas Kim hinner bli färdig med jobbet så att han hinner dit!
Imorgon skall till öppna förskolan på förmiddagen och sen får vi se vad vi hittar på.
Men jag ska rensa bland mina kläder innan veckan är slut och ordna med tavlorna som skulle upp.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0