Besöket på mässan

Det var kul att gå och titta på lite allt möjligt men vi tycker båda att det är smått överskattat.
Allt är fortfarande dyrt trots rabatter & mässpriser men om man har planerar att köpa t.ex ny bilbarnstol eller barnvagn så tjänar man på det.
Sedan är det i stort sett bara stora märken som finns där.
När vi var för var det ganska mycket folk, mycket barnvagnar och trångt vid de populära ställena,
Samt jätte seg kö för att köpa mat då vi inte fick med oss något att äta där.
Vi träffade också på två vänner till mig och jag såg flera där men kunde inte gå fram och hälsa just då.
När vi började gå mot utgången han adr vu bland allt bra kände vi, bland annat montrarna som hade joggning/cykelvagnar.
Vi fastnade för en helt otrolig som då självklart kostade jätte mycket..
Så den får vi hålla koll efter på blocket, inte för att vi tror att just den finns men kanske modellen innan eller samma modell men inte helt ny.
Sedan hamnade vi vid en monter som hade lite annorlunda barnkläder och jag kunde inte låta bli att köpa dom varsitt plagg.
Ville köpa mer men det kostade 150kr/plagget..
Jag köpte dom även en prinsesstårta kudde (sådan som finns på öppna förskolan) och ett stort äpple/tomat som jag vet att Wille kommer älska!
Nu vet jag att vi kommer ha riktigt glada barn när de fyller år och i jul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0