Wow vilken butik!

Idag åkte vi till tyg butiken mamma hade pratat om, klicka här om ni vill kika in på deras hemsida, jag hamnade i chock en kort stund.
Det var verkligen som mamma sa i telefonen, butiken hade så himla mycket saker och fina tyger till bra priser så jag placerade Kim på en stol med koll på vagnen så att vi kunde gå omkring och titta lite.
Men nästa gång åker jag dit själv med mamma så kan vi titta, känna & klämma och fundera och prata ännu mera utan att tråka ut Kim eller behöva tänka på att Viola kanske vaknar.
Köpte mig några trådrullar i basfärger som jag behöver just nu, nålar & en present till pappa.
Nu har jag bestämt att barbordet ska upp i vardagsrummet nu i veckan och sedan ska symaskinen upp på bordet och det ska bli min syhörna.
Ska bara lösa problemet hur jag ska ha pedalen men fungerar nog att ställa den på någon av Williams barnstolar annars får jag ställa en skokartong på stolen så den kommer upp ytterligare lite.
Fast största problemet är att hitta en barstol som inte är så dyr och gärna två eller fyra stolar så att man kan använda bordet till annar när jag inte syr.
Jag är så himla glad och de sticks nästan i fingrarna av ivrighet över att få sätta mig framför maskinen och sy våra nya gardiner!
 
Förutom att köpa sy relaterade saker så blev det en julgran & ljusslinga på Rusta, sköljmedel och shampo på Ö&B och sist en hink tvättmedel och potatis på Kvantum innan vi åkte hemåt för att hämta på dagis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0