Sorry finisar!

Förlåt för att jag inte uppdaterat tidigare men jag har haft fullt upp fast ändå inte, konstigt va.
Nej men på morgonen gick jag upp och gjorde frukost till William, medan han åt sprang jag med i källaren och letade efter ett Helly hansen set jag inte hittade.
Sedan klädde vi på oss och åkte till dagis.
När jag kom hem så satte jag på datorn och sökte jobb samtidigt som jag slö surfade lite.
Sökte alla nya lastbils jobb som hade kommit in på platsbanken.
Kim sövde Viola och hon somnade i vagnen och sov nästan en timme.
Efter det åt vi lunch allihopa och sedan hoppade jag in i duschen.
Tänkte yoga idag men det blev ändrade planer.
Nu är jag och Viola på öppna förskolan men ska snart möta upp mamma.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0