Pysslar om mig själv

Skulle ha gjort pepparkaksdeg nu men det är alltid något man upptäcker att man saknar när det är för sent.
Så istället blir det fruktsallad, ansiktsmask, fotbad och sist fixa naglarna.
Ska försöka få mig en stunds massage mot att han också får det såklart.
Får ägna morgondagen till att baka och skicka ut dom så att jag kan slå in några av presenterna efter frukost eller lunch.
William är självklart ledig imorgon för han vill mysa hemma, baka, ta upp adventspynt och åka pulka så jag passar på att utnyttja Kims sista vardag hemma till max.
Tänkte taktiskt nu under kvällen och fick pysen att städa hela rummet innan han lade sig för att sova så det slipper vi göra imorgon.
Nattade dom dessutom senare än vanligt för att försöka få en längre sovmorgon, vore skönt om dom vaknade halv nio - nio.
Nu ska jag glufsa i mig min goda fruktsallad, uppdaterar senare om dagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0